Årsmöte 2020 formulär

Välkommen till Gotska Sandöns Hembygdsförenings interaktiva sida (webbsida) för årsmöte för verksamhetsåret 2019.

Mötet skulle hållits 14 mars 2020 på Strand Hotell i Visby. Styrelsen beklagar att det fick ställas in pga Corona-epidemin.

För att kunna hantera årsmötets dagordning och fatta de beslut som behövs för årsmötet har styrelsen gjort ett digitalt formulär. Alla som anmälde sig till mötet uppmanas fylla i formuläret och bidra med sin röst till mötes-stämman.

För att till viss del kompensera för utebliven middag etc delar styrelsen ut ett exemplar av Lillias Dagbok (som plåster på såren) till de som önskar. Svara ja på motsvarande(?) fråga i formuläret om du vill ha boken. Boende på Gotland kan hämta boken i receptionen på Grant Thornton (Borgen). Styrelsen skickar boken till de som önskar men är boende på fastlandet.

Formulär för årsmöte:

När formuläret skickats kommer du att få ett autogenererat mail med dina svar till angiven epost-adress. Du som önskar Lillias dagbok svarar ja på tredje frågan. Sista frågan är en säkerhetsfråga för att motverka robots och spam.

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)